Reklamácia tovaru

Má vami zakúpený tovar viditeľnú vadu alebo na ňom vada vznikla počas nosenia?

Neváhajte sa na nás obrátiť. Vašu reklamáciu starostlivo posúdime.

Postup pri reklamácii

  1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár. 
  2. Pošlite vyplnený formulár spolu s fotkami poškodeného tovaru na e-mail: damiobchod@gmail.com. Následne vám dáme vedieť, či bude potrebné tovar aj fyzicky odoslať.
  3. Tovar určený na reklamáciu zabalený a očistený od nečistôt pošlite spolu s reklamačným formulárom na adresu: Adriana Piknová - DAMI, tel. 0902 482 244, Gaštanová 6396, Piešťany 921 01, 

Reklamáciu odošleme dodávateľovi tovaru na posúdenie, pričom na vyjadrenie má 30 dní. V tejto lehote vás budeme telefonicky/mailom kontaktovať, aby sme vám oznámili výsledok reklamácie a dohodli si ďalší postup.

Detailné znenie reklamačného poriadku je súčasťou Obchodných podmienok


Používame cookies, aby sme zaistili správne fungovanie a bezpečnosť našich stránok. Tým vám môžeme poskytnúť tú najlepšiu skúsenosť z ich návštevy.

Pokročilé nastavenia

Tu môžete upraviť svoje preferencie ohľadom cookies. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.

Bez nevyhnutných cookies sa neobíde správne a bezpečné fungovanie našich stránok a registračný proces na nich.
Funkčné cookies ukladajú vaše preferencie a prispôsobia podľa nich naše stránky.
Výkonnostné cookies monitorujú výkon našich stránok.
Vďaka marketingovým cookies môžeme merať a analyzovať výkon nášho webu.